Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

S’anul·la la Fira de l’1 de Maig d’Olot per pluja

Davant les previsions meteorològiques de pluja intensa durant demà dimecres dia 1 de maig, l’organització ha decidit anul·lar la Fira de l’1 de Maig d’Olot

30 d'abril de 2024

L’organització de la Fira de l’1 de Maig d’Olot ha decidit anul·lar la celebració de la Fira que s’havia de portar a terme demà dimecres de 10 a 20 hores, al centre de la ciutat.

Tota l’oferta firal i la majoria d’activitats complementàries s’havien previst a l’exterior – en espais públics del centre de la ciutat – i davant l’avís de pluges intenses del Servei Meteorològic de Catalunya, l’equip organitzatiu ha decidit anul·lar la fira.

Per tant, tots els espais firals previstos per la Fira de l’1 de Maig (el 42è mercat de l’automòbil, el mercat de roba i complements, les parades de flors, planter i alimentació, el mercat d’artesania i l’espai comercial, la fira del disc i el mercat de col·leccionisme i andròmines) queden anul·lats, així com la 20a exposició de la Història del Motor de la Garrotxa, el bus de donació de sang que s’instal·lava al Firalet, la 29a Mostra de bonsais i suiseki, les passejades en poni i burro, i les activitats de la plaça Esteve Ferrer (Kadires en vers i el taller de castells) i de la plaça Major (el joc del Garrotxa Approp i l’espai de joc de L’Andròmina).

Del programa de la Fira de l’1 de Maig es mantenen tres activitats:

• El Concurs Comarcal de Cant d’Ocells organitzat pels Amics ocellaires de la Garrotxa i que tindrà lloc a partir de les 9 hores a la Casa Cultural d’Andalusia de la Garrotxa
  • 11a Cursa de la Moixina organitzada per Linkinesis i la Farandula Ràcing Team amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Olot i que sortirà des de l’escultura del Marc a les 10 hores
  • La visita guiada a l’Espai Cràter per descobrir l’exposició més innovadora sobre volcans, a les 11 hores

I coincidint amb el Primer de Maig, alguns dels comerços de la ciutat tenen previst obrir.

• Cartell_Anul·lada_2
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat