L’Ajuntament d’Olot ha previst una partida de 335.000 euros per donar suport a les activitats econòmiques de la ciutat afectades per les mesures i restriccions de la segona onada de la pandèmia de la COVID-19.
10 de desembre de 2020
En concret, tal com es va anunciar anteriorment, s’han previst dues modalitats d’ajuts:
Aquesta convocatòria es presenta sense concurrència competitiva, per tant, no s’atendran les sol·licituds per ordre d’arribada, sinó que es resoldran segons si es compleixen els requisits indicats a les bases. A part, els interessats podran presentar les sol·licituds durant tot el termini previst; del 12 al 21 de desembre.
Es pot trobar tota la informació necessària per a la tramitació dels Ajuts 1000 i 3000 a la pàgina web de l’Ajuntament d’Olot www.olot.cat, on a part de poder realitzar el tràmit de sol·licitud a partir del 12 de desembre, també es pot consultar les bases de la convocatòria, resoldre dubtes sobre aquests nous ajuts a través de tutorials audiovisuals, aprofundir i conèixer quins són els passos de la tramitació i la documentació necessària per sol·licitar-los així com consultar el llistat de preguntes freqüents on es dona resposta als principals dubtes entorn aquesta línia de subvencions.
A més, per resoldre dubtes, consultes concretes o per aquelles persones o empreses que no puguin fer el tràmit telemàtic dels Ajuts 1000 i 3000, es pot demanar cita prèvia a l’Oficina per a la Reactivació Econòmica, trucant al 972 26 01 52 (ext. 1) de 9 a 16 hores de dilluns a divendres, a través del Canal de WhatsApp de l’Oficina per a la Reactivació Econòmica de la Garrotxa 616 32 12 49 o enviant un correu a reactivació@dinamig.cat.