OLOT CELEBRA LA 4a EDICIÓ DE LA CAMPANYA ACOLOR
OLOT CELEBRA LA 4a EDICIÓ DE LA CAMPANYA ACOLOR Un centenar de comerços participen d’aquesta iniciativa promocional que vol potenciar el comerç local
 

Des d’aquest dilluns 19 d’octubre i fins al pròxim 7 de novembre, l’Associació de Comerciants d’Olot (ACO) porta a terme una nova edició de l’Acolor; una campanya d’impuls i promoció del comerç local de la ciutat. Enguany, arran de les afectacions i mesures per la COVID-19, la iniciativa ha previst un seguit de canvis amb l’objectiu d’engrescar encara més als ciutadans d’Olot i als visitants que s’apropin fins a la capital de La Garrotxa durant aquests dies de tardor. D’aquesta manera, des de l’entitat tenen la voluntat de donar suport als comerciants generant més afluència de visitants, possibles compradors, així com promocionar l’àmplia oferta comercial d’Olot.

Com en les anteriors tres edicions, l’ACO ha dividit els comerços associats en 8 categories, cadascuna amb un color diferent. Les persones que vagin a comprar a un dels  establiments associats rebran una butlleta de color aleatori (mai del mateix color que l’establiment on fan la compra) que els permetrà obtenir descomptes o regals directes dels establiments o un obsequi de l’ACO que se’ls hi entregarà en el mateix moment de la compra.

En cas d’haver obtingut un descompte o un regal, els participants tindran temps de bescanviar-lo fins al 21 de novembre. Els vals no seran canviables per altres articles i els descomptes no es podran aplicar en articles de promoció, rebaixes o ofertes.

Aquesta iniciativa se suma al conjunt de propostes i accions que ha impulsat l’entitat conjuntament amb l’Ajuntament d’Olot com ‘Triem a prop, donem vida a Olot’ que té per objectiu reactivar el teixit comercial de la ciutat i el consum local mostrant les adquisicions que realitzen els veïns i veïnes de la ciutat així com entrega de vals regal de 50 euros per utilitzar en algun dels comerços associats a l’ACO, l’Olot.Shopping o la campanya de descomptes especials ‘De botiga a botiga’, entre d’altres.

A part, l’Ajuntament d’Olot ha posat en marxa altres mesures adreçades a aquest sector com els Ajuts Olot 500, la línia de subvencions que l’Ajuntament d’Olot va impulsar per ajudar a reactivar les empreses, negocis i activitats econòmiques de la ciutat afectades per la crisi de la COVID-19. En total es van lliurar les ajudes de 500 euros a 373 sol·licitants per un import global de 186.500 euros. Al mateix temps, s’ha permès l’obertura d’espais de degustació en establiments comercials que no disposin de llicència de bar o restaurant i que elaborin productes artesanals.

Paral·lelament, més de 150 establiments ja s’han apuntat a la campanya de difusió que l’Ajuntament d’Olot ha posat a disposició de comerços, restaurants i empreses de serveis per promocionar-se gratuïtament a la ràdio, la televisió i la premsa de forma totalment gratuïta. Aquesta, com les anteriors mesures impulsades, formen part del Pla de Reactivació Econòmica i l’Ocupació d’Olot i la Garrotxa que inclou un conjunt de 122 propostes acordades a la Taula de Treball de Grups Municipals per donar suport i impulsar el teixit comercial i empresarial de la ciutat afectat per les conseqüències, la crisi de la pandèmia de la COVID-19 i el nou paquet de mesures de seguretat per reduir l’augment de casos de coronavirus.

 



imprimir
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax 972 27 91 08 - 17800 OLOT - a/e: atencioalciutada@olot.cat