VIU OLOT INTENSAMENT
VIU OLOT INTENSAMENT Nova campanya de promoció amb els autobusos de la línia Olot- Barcelona




Els autobusos que diàriament enllacen Olot i Barcelona estrenen imatge. Des d’aquesta setmana, dos dels vehicles de la companyia TEISA llueixen imatges de la ciutat i la comarca amb l’objectiu d’atraure nous visitants. 

 

Per tal de promocionar el territori a Barcelona, s’ha posat en marxa la campanya Viu Olot intensament. L’empresa Montsalvatge Comunicació  ha estat l’encarregada del disseny que consisteix en imatges de diferents localitzacions on es poden veure persones gaudint d’una experiència única a Olot i la Garrotxa. Als laterals dels autobusos, s’hi ha col·locat vinils amb els missatges següents:

  • A Descobreix Olot intensament una família gaudeix del volcà Montsacopa, amb la ciutat de fons
  • Una parella de mitjana edat a les escales de l’església Sant Esteve protagonitza l’Enamora’t d’Olot intensament
  • Un grup de joves tasta els productes locals  a Degusta la Garrotxa intensament
  • I a Gaudeix d’Olot intensament, dos nens juguen als paratges de la Moixina

 

“Viu Olot intensament” és la segona campanya que impulsa l’Ajuntament d’Olot gràcies a l’acord amb l’empresa TEISA, que permet fer la rotulació de forma gratuïtament dels autocars, i la Secretaria General d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya. El Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona i Turisme Garrotxa també col·laboren en aquesta iniciativa que es va iniciar l’any 2013. “Olot i la Garrotxa, més a prop del que t’imagines” va voler posar de relleu la proximitat de les dues ciutats en una campanya de promoció i captació turística aprofitant l’impacte dels autobusos de TEISA i l’obertura del túnel de Bracons, la principal via d’accés a la Garrotxa. El regidor de Promoció de la Ciutat Estanis Vayreda ha explicat que “amb l’anterior campanya els autocars van fer gairebé 4.000 viatges entre Olot i Barcelona. Per tant, va tenir un bon impacte entre la gent de Barcelona i turistes de la capital catalana perquè vinguin a visitar-nos”.

 

 “Us felicitem per aquesta iniciativa que nosaltres recolzem amb molt d’interès perquè tot ajuda a fer imatge de marca” ha explicat la cap de productes del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona, Anna Vendrell, que ha afegit que “és una acció dirigida al mercat de proximitat per recordar que tenen una destinació que els espera a per turisme familiar, gastronòmic, turisme actiu...”.  De la seva banda, el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha subratllat “la importància del projecte per les administracions implicades i per la col·laboració entre el sector públic i privat i pel fet de potenciar l’arribada de visitants amb transport públic”. El gerent de Teisa, Alex Gilabert, ha assegurat que “és l’únic conveni d’aquestes característiques que tenim amb un Ajuntament. Estem satisfets de tornar-lo a repetir perquè donem a conèixer el territori i, a més, aconsegueix promocionar el turisme que utilitza el transport públic”.

 



imprimir
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax 972 27 91 08 - 17800 OLOT - a/e: atencioalciutada@olot.cat