Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

Consulta el cens electoral per a les eleccions del 14F

L’Ajuntament d’Olot tindrà disponible un servei de consulta des del dilluns dia 28 de desembre de 2020 fins el dilluns dia 4 de gener de 2021 (ambdós inclosos), excepte els dies inhàbils en què l’Ajuntament romandrà tancat, i durant els dies d’exposició pública.

 

28 de desembre de 2020


El servei de consulta es trobarà ubicat a l’Oficina d’atenció al ciutadà ubicada a la planta baixa de l’Ajuntament (Passeig de Ramon Guillamet, 10 –17800 Olot) en horari d’atenció al públic. La consulta és amb caràcter individual per a cada persona, la qual s’haurà d’identificar amb l’original del seu DNI o passaport o el permís de conduir (en cas de presentar reclamació sobre alguna de les dades personals, caldrà acreditar-ho amb el document d’identitat aportat).

Així mateix, estarà disponible un servei de consulta per Internet per tal que els electors puguin comprovar les dades de la seva inscripció en el cens electoral i també la mesa i el local electoral on li correspongui votar. L’enllaç per a realitzar la consulta és Consulta cens electoral.

Per a realitzar la consulta per Internet cal identificar-se pel sistema Cl@ve (DNI electrònic, certificat digital, etc.). Qui no pugui identificar-se per aquest sistema, podrà consultar les seves dades a l’Ajuntament, al Consolat del seu lloc de residència o a la Direcció Provincial de l’Oficina del Cens Electoral (Cap de Creus, 4-6 – 17005 Girona) o trucant al telèfon 901.101.900.

Per a més informació, podeu entrar a www.parlament2021.cat

 

  • img_slider_eleccions_14F.jpg_191393041.jpg_191393041
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 2 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat