Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

000-CONTROL PERIÒDIC

Medi Ambient, Activitats i Salut Pública > Activitats

Descripció

Sol·licitud de realització d’un control periòdic, d’acord amb l’Ordenança del règim general de comunicació prèvia i classificació d’activitats innòcues i controls municipals ambientals recreatius i en matèria de prevenció d’incendis (BOP 91 14/05/2014).

Qui ho pot demanar

La persona interessada, que ha d’aportar el DNI.
En cas de societats, mitjançant la còpia de l’escriptura de constitució.

Com es fa

Cada 6 anys a partir de la comunicació prèvia d’activitats o de la presentació del control inicial a l’Ajuntament les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Les sol.licituds son derivades al SIGMA (tel. 972 27 48 71) que és l'organisme encarregat de revisar la documentació presentada i realitzarà una visita de control per verificar el compliment de les condicions de la comunicació prèvia o de la llicència municipal.

Preguntes

 

Documents necessaris

Document administratiu DA-4.4

Quan es pot demanar

En el moment d’entrar la documentació a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà es generarà la ràfega bancària.

Legislació:

Decret 179/1995, de 13 de juny, reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
Ordenança del règim general de comunicació prèvia i classificació d’activitats innòcues i controls municipals ambientals recreatius i en matèria de prevenció d’incendis (BOP 91 14/05/2014).
Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.

Tràmits previs

Aquesta informació té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius ni, per tant, pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Tràmits posteriors

 

Tràmits relacionats

 

Import

Autoliquidació de taxes.
En el moment d’entrar la documentació a l’Oficina d’Atenció Ciutadana generarà la ràfega bancària.

Termini

 

Formes de tramitació

Internet

Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Les persones físiques poden escollir també aquest mitjà de presentació.
Iniciar el tràmit:

Presencial

Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 2 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat