L’Àrea d’Esports de l’Ajuntament d’Olot ha celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física i l’Autisme aquest diumenge 6 d’abril amb una jornada esportiva solidària, que ha comptat amb la col·laboració de TEA Garrotxa i el CAP Garrotxa.
6 d'abril de 2025
Una edició més i per cinquè any consecutiu, l’Ajuntament d’Olot i l’Àrea d’Esports del Consistori han organitzat una diada esportiva solidària, gratuïta i oberta a tota la ciutadania amb motiu dels actes de commemoració del Dia Mundial de l’Activitat Física i l’Autisme a Olot.
El Dia Mundial de l'Activitat Física es commemora el 6 d’abril i el Dia Mundial de l’Autisme se celebra anualment cada 2 d’abril. A Olot, s'ha aprofitat aquest diumenge per organitzar una commemoració conjunta en forma de jornada. S'ha dividit en tres grans blocs d’activitats al Firal Petit amb l'objectiu de conscienciar i sensibilitzar la ciutadania de la importància i els beneficis de la pràctica de l’esport així com donar a conèixer la missió i tasca que porten a terme des del TEA Garrotxa.
La marxa nòrdica, una cursa d'orientació i ioga han estat algunes de les activitats que s'han concentrat al Firal on s'ha pogut conèixer de primera mà la feina que porta a terme TEA Garrotxa a nivell de suport i acompanyament de les famílies.