LLOGUER DE SALES DinàmiG
Promoció i Consum > Promoció
Descripció
Disponibilitat de dues sales de lloguer a les instal·lacions de DinàmiG (C/ de Tomàs de Lorenzana, 15):
- Sala d'actes amb capacitat per a 60 persones. Disposa de material audiovisual (ordinador portàtil, pantalla, projector DVD/TV i vídeo).
- Sala de reunions amb capacitat per a 12 persones. Disposa de material audiovisual (ordinador portàtil i TV per connectar-hi el PC i poder projectar).
Qui ho pot demanar
Qualsevol entitat, empresa o particular.
Com es fa
Cal presentar una sol·licitud a DinàmiG presencialment o bé per correu electrònic a administracio@dinamig.cat.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Tràmits previs
S'ha de presentar una sol·licitud.
Tràmits posteriors
Obtenció de l’autorització per part de DinàmiG i pagament de la quota de lloguer, si s’escau.
Import
DINS HORARI LABORAL (*)
1.- A entitats o activitats sense ànim de lucre: GRATUÏT
2.- A empreses o activitats amb ànim de lucre: 21 € / hora + IVA
FORA HORARI LABORAL (*)
1.- A entitats o activitats sense ànim de lucre: 24 € / hora + IVA
2.- A empreses o activitats amb ànim de lucre: 40 € / hora + IVA
(*) Horari laboral:
De dilluns a dijous de 9 a 18h i els divendres de 9 a 14h.
Del 24 de juny a l’11 de setembre de 9 a 15h.
Els festius i caps de setmana sempre es consideren fora de l’horari laboral, sigui quina sigui l’hora en què es faci l’activitat.
Formes de tramitació
Per la tramitació telemàtica cal presentar la instància genèrica electrònica a l'OAC, acompanyada de la sol·licitud degudament complimentada.
És imprescindible confirmar disponibilitat abans de fer la instància.