SOL.LICITUD D'ALTA AL REGISTRE D'ENTITATS I ASSOCIACIONS DE L'AJUNTAMENT D'OLOT
Documentació diversa > Entitats
Descripció
Sol·licitud d'una entitat o associació de ser registrada al Registre Municipal d'Entitats.
Qui ho pot demanar
Qualsevol entitat o associació d'Olot o de fora d'Olot amb seu o delegació a la ciutat.
Com es fa
De forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Documents necessaris
- Instància de sol·licitud, adjuntant-hi:
- Còpia dels estatuts de l'entitat.
- Còpia de l'acta fundacional o acta de constitució de la Junta (on constin les dades dels membres de la Junta).
- Còpia del NIF de l'entitat.
- Còpia de l'escrit on figura el nº de registre al registre d’associacions de la Generalitat.(*)
(*) No sempre cal, perquè aquest número ja consta en una diligència al final dels mateixos estatuts.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Tràmits relacionats
Per poder optar a una subvenció en règim de concurrència competitiva de l'Ajuntament d'Olot cal estar inscrit al Registre d'Entitats i Associacions de l'Ajuntament d'Olot (art. 13 de la Ordenança de Subvencions).
Formes de tramitació
Presentació d'una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació específica detallada a l'apartat corresponent.
Inici del tràmit: