SOL·LICITUD DE RENÚNCIA DEL FRACCIONAMENT AUTOMÀTIC DE L'IBI
Hisenda > Recaptació
Descripció
Sol·licitud per poder acollir-se a un sol pagament del rebut de l’IBI.
Qui ho pot demanar
El contribuent a qui se li ha fraccionat automàticament el rebut de l’IBI per ser superior a 100 € i estar domiciliat.
Com es fa
Les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Documents necessaris
- Si qui ho demana és el mateix subjecte passiu: NIF.
- Si és el representant legal: Document acreditatiu d'aquesta representació.
- El document de formalització de renúncia als dos fraccionaments del 60% i del 40%.
Quan es pot demanar
Abans de l’últim dia hàbil del mes d’abril.
Legislació:
Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.
Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament general de recaptació.
Termini
Abans de l’últim dia hàbil del mes d’abril.
Formes de tramitació
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Les persones físiques poden escollir també aquest mitjà de presentació.
Iniciar el tràmit:
Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".