Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

AUTORITZACIÓ DE TARGETES D'ARMES D'AIRE COMPRIMIT

Via Pública > Activitats a la via pública

Qui ho pot demanar

La persona sol.licitant ha d'estar empadronada a Olot.

Com es fa

La tramitació es pot fer presencialment a l’OAC de l’Ajuntament d’Olot, amb cita prèvia, o bé telemàticament. Per tràmits telemàtics cal tenir un certificat digital o l'idCAT Mòbil.

Preguntes

 

Documents necessaris

  1. Sol·licitud targeta d'armes d'aire comprimit.
  2. Fotocòpia del NIF. En cas d’una persona menor d’edat, cal l’autorització del tutor o representant legal.
  3. Fotocòpia de la factura de compra de l’arma.
  4. Certificat negatiu d’antecedents penals o autorització expressa a favor de l’Ajuntament d’Olot per poder consultar les dades.
  5. Targeta d’armes original omplerta (color groc) - Mod. AV-5.
  6. Targeta per a la Intervenció d’Armes original omplerta (color blanc) - Mod. F-5.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Legislació:

Reial decret 137/1993, de 29 de gener, Reglament d'armes.
Ordre INT/2860/2012, de 27 de desembre, per la qual es determina el règim aplicable a certes armes utilitzables en les activitats lúdico-esportives de airsoft i paintball.

Tràmits previs

 

Tràmits posteriors

 

Tràmits relacionats

 

Import

 

Termini

15 dies.

Formes de tramitació

Internet

Tramitació telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica i adjuntant instància específica (a l'apartat documentació adjunta) més la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Començar el tràmit on-line:

Presencial

 Cal demanar cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".

Documentació adjunta

Enllaços relacionats

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 2 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat