AUTORITZACIÓ O REVOCACIÓ DE REBRE LES NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES_expedient concret
Documentació diversa > Documentació diversa
Descripció
El ciutadà autoritza o revoca ser notificat per part de l'Ajuntament mitjançant notificació electrònica d'un expedient en concret.
Qui ho pot demanar
Qualsevol persona física o jurídica.
Com es fa
A través de la pàgina de l'Ajuntament d'Olot: Tràmits On-line_Instàncies electròniques específiques (Autorització/revocació rebre notificacio electrònica exped_concret).
Les persones físiques també ho poden sol.licitar presencialment a l'OAC de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia.
Documents necessaris
Cal fer constar a la sol.licitud el número d'expedient pel qual es volen rebre les notificacions per mitjans electrònics i no en paper, l'adreça de correu electrònic on es vol rebre l'avís de disposició de la notificació electrònica i/o el telèfon mòbil.
Quan es pot demanar
En qualsevol moment dins l'estat de tramitació d'un expedient administratiu de l'Ajuntament.
Legislació:
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Formes de tramitació
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Iniciar el tràmit:
Cal demanar cita prèvia a https://citaprevia.olot.cat o directament des de l'enllaç de la part superior dreta de la pàgina "Demanar cita prèvia".