L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament d'Olot ofereix atenció ciutadana de manera presencial, telemàtica i telefònica sobre tots aquells assumptes de competència municipal:
- Presencial: al Passeig de Ramon Guillamet, 2; amb cita prèvia.
- Telemàtica: a www.olot.cat - tràmits-on-line
- Telefònica: per consultes i informació que no requereixen d'un tràmit, al 972 27 91 00 i 972 27 91 01.
Actua també de Finestreta Única i és Entitat emissora d'idCATs.
Adreça:
Passeig de Ramon Guillamet, 2
Observacions:
Per informar sobre incidències o realitzar suggeriments de millora o consideracions sobre el manteniment i conservació de la ciutat existeix la plataforma Ciutat dels Detalls, especialment dissenyada per recollir les consideracions de tots els veïns i veïnes: https://e-form2.olot.cat/
Horari:
HORARI GENERAL DE L'OAC:
De dilluns a dijous: 8 - 18 h
Divendres: 8 - 15:00 h
HORARI ESPECIAL:
Els períodes de Nadal, Estiu i Setmana Santa i totes les tardes prèvies a un festiu:
De dilluns a divendres: 8 - 15 h
Telèfon:
972 27 91 00 | 972 27 91 01
Responsable:
Sílvia Fàbrega