Gestió de l'atenció ciutadana mitjançant cita prèvia
L’Ajuntament d’Olot posa a disposició de la ciutadania un sistema de gestió i reserva d’hores perquè els veïns i veïnes de la ciutat puguin ser atesos a l’Oficina d’Atenció Ciutadana sense esperes i de forma àgil i senzilla.
La reserva d’hora mitjançant la cita prèvia està destinada a les persones físiques i se’n pot ús per als següents tràmits, entre d’altres:
Les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració i els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic estan obligats a presentar els tràmits telemàticament a la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Olot, d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.