En aquest apartat podeu consultar més informació sobre el funcionament, gestió i signatura de la documentació necessària per presentar la sol·licitud de subvenció.
| Elements a tenir en compte:
· Per emplenar el document cal un programa lector de pdf’s. Es recomana l’Acrobat Reader DC compatible amb Windows, Linux i Mac.
· Per firmar els documents cal tenir la signatura electrònica instal·lada a l’ordinador.
· Si no es disposa de certificat electrònic, l'Ajuntament d'Olot us pot proporcionar certificats idCat per a persones físiques. Per obtenir-lo només cal dirigir-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb el DNI i una adreça de correu electrònic. És un servei gratuït.
· Cal que el signant del document sigui el president/a/ treserorer/a o secretari/a de l’entitat.
· Manuals i suports de tramitació electrònica
| Com puc realitzar la sol·licitud?
Només cal accedir al tràmit pertinent, segons la tipologia de l’ajut que vulgueu sol·licitar i seguir els passos indicats a cada un dels tràmits.
| Suport en la tramitació
Si requeriu més ajuda o informació, no dubteu en contactar amb l’Oficina d’Atenció al Ciutadà d’Olot.
Horari: De dilluns a dijous, de 8 – 18 h | Divendres de 8 – 15 h
Adreça: Passeig Ramon Guillamet, 10
Telèfon: 972 27 91 01
Correu electrònic: atenciociutadana@olot.cat
En cas de voler visita presencial podeu demanar cita prèvia aquí: https://citaprevia.ubintia.com/olot/#nbb
Demanar que et contactin: En cas d'estar interessat o interessada pots demanar que els tècnics et contactin a través del servei TRUCA'M, omplint aquest formulari.
FAQs
La sol·licitud de la subvenció, el certificat de composició de la junta directiva i el document SEPA en cas que s’hagi canviat el número de compte corrent de l’entitat o sigui la primera vegada que es demana una subvenció.
Depenent del tipus de certificat que vulgui, es pot obtenir de vàries maneres:
Només si l’entitat ha canviat el número de compte o és una entitat nova.
En finalitzar el tràmit obtindrà un comprovant amb un número de registre. Si la documentació està incorrecta o incomplerta, rebreu un requeriment de l’Ajuntament d’Olot.
L’Ajuntament d’Olot us notificarà el resultat de la resolució de la subvenció.
Les signatures reconegudes son idCAT, DNI electrònic, FNMT, Camerfirma i Firma Profesional.
Alguns navegadors web tenen dificultats a l’hora de visualitzar o obrir documents pdf. És important que definiu el programa Acrobat Reader DC com l’escollit per obrir i visualitzar aquesta tipologia de documents.
Podeu consultar més informació aquí: https://tramits.olot.cat/OAC/ajuda/