31 de juliol de 2020
Fins al 23 d’agost, es portaran a terme els treballs per instal·lar vidres a la façana interior de la plaça Hospital
Amb la declaració de l’estat d’alarma el passat 16 de març, el Mercat d’Olot va iniciar el servei de repartiment a domicili amb l’objectiu que tots els seus clients poguessin continuar gaudint de producte fresc, de qualitat i proximitat.
El servei, sense cap cost afegit a la compra, ha registrat més de 500 clients d’arreu de la comarca. Tot i que la majoria de repartiments han estat a Olot, també se n’han fet a Batet de la Serra, Castellfollit de la Roca, les Planes d’Hostoles, Les Preses, Sant Joan les Fonts, Santa Pau, la Vall d’en Bas, la Vall de Bianya o Oix, on un grup de veïns es van organitzar per centralitzar les compres.
La iniciativa, que ha comptat amb la col·laboració de l’empresa de repartiment Hiru, va tenir molt bona acollida des del primer dia i es mantindrà com un servei més que ofereix el Mercat d’Olot. A partir d’ara, però, el repartiment de les comandes es centralitzarà els divendres, ja que amb la tornada a la normalitat, molts clients han recuperat l’hàbit d’anar a plaça a comprar.
A més d’aquest nou servei, la plaça Mercat d’Olot s’ha adaptat a la situació generada per la pandèmia reforçant tot el servei de neteja i controlant l’aforament els dies amb més afluència.
Instal·lació de vidres a la façana interior de la plaça Hospital
A partir del 2 d’agost i fins el 23 del mateix mes, hi haurà una bastida al vestíbul que té accés a les instal·lacions per la Plaça Hospital. Aquesta, permetrà la instal·lació del segon i tercer pis de vidres de la façana interior. Tan l’activitat del mercat com la del supermercat no es veuran afectades, ja que les obres d’instal·lació de més risc per als clients i treballadors i que obligarien a tancar les instal·lacions es realitzaran en dies festius o hores de tancament al públic.