A través del 872 22 00 89 l’Ajuntament d’Olot vol facilitar les gestions en línia.
14 de maig de 2021
L’Ajuntament d’Olot disposa d’un servei d’assistència telefònica gratuïta per ajudar a la ciutadania i a les empreses en la gestió dels tràmits electrònics, l'Olot 360º. Permet l’acompanyament en tots aquells tràmits electrònics que es facin a través de la Seu Electrònica de la pàgina web municipal d’Olot. L’objectiu és el de facilitar l’accés i la interacció dels usuaris amb els procediments electrònics impulsats des del Consistori, resolent les incidències amb què es puguin trobar durant les seves gestions i tramitacions de forma més àgil i eficient.
Per fer ús de l’Oficina Digital d’Atenció al Ciutadà (l’OAC 360º) cal trucar al 872 220 089 (nou telèfon). L’horari és de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
A part, també es pot demanar que els tècnics es puguin posar en contacte amb la persona que ho requereixi a través del servei TRUCA'M que es pot sol·liciar en aquest enllaç.
Guia ràpida del servei OAC 360º
Per telèfon: 872 220 089
Per correu electrònic: suport_eadministracio@olot.cat
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
Procediments per a la presentació d’instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques, entre moltes d’altres. El servei inclou la connexió remota al PC de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sempre sota autorització expressa.
No s’inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant la persona que fa la consulta (manca de connexió a Internet, problemes amb el teclat o altres perifèrics...). Tampoc s’inclouen problemes no relacionats amb la relació telemàtica amb l’Ajuntament d’Olot (problemes amb el correu electrònic o altres eines ofimàtiques).