Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

RECLAMACIONS, QUEIXES I DENÚNCIES SOBRE CONSUM

Promoció i Consum > Consum

Descripció

El consumidor pot, en aquest servei sobre temes de consum:

  • informar-se,
  • reclamar (demanar compensació econòmica o la reparació d'un dany),
  • denunciar (demanar la intervenció de l'Administració per evitar un perjudici general),
  • fer una queixa (posar en coneixement de l'Administració un fet no documentat).

Qui ho pot demanar

Tots els consumidors (persones físiques o jurídiques que actuen fora d'un àmbit empresarial), domiciliats a la Garrotxa.

Com es fa

Hi ha diverses maneres de presentar les diferents sol·licituds:
Per reclamacions, queixes i denúncies per escrit:
- Fulls de reclamació/denúncia (que tenen tots els establiments de venda de productes i serveis).
- Accedint a l'enllaç de l'Oficina de Consum, formularis: https://www.garrotxa.cat/arees/consum/formularis-i-models/
Per a queixes i informació es pot fer servir el correu electrònic (consum@garrotxa.cat) i el telèfon (972 27 60 44).

Documents necessaris

  • Cal que en els tràmits que es fan per escrit hi hagi el màxim d'informació del que es vol i de la documentació que acrediti a els fets que s'hi exposen.
  • Les reclamacions han d'anar acompanyades de la reclamació previa feta a l'empresa.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Import

Tràmit gratuït.

Termini

Màxim tres mesos.

Formes de tramitació

Internet

Per a queixes i informació es pot fer servir el correu electrònic: consum@garrotxa.cat

Telèfon

Telèfon

972 27 60 44

Presencial

Avinguda Onze de setembre, 22
Olot
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 2 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat