RECLAMACIONS, QUEIXES I DENÚNCIES SOBRE CONSUM
Promoció i Consum > Consum
Descripció
El consumidor pot, en aquest servei sobre temes de consum:
- informar-se,
- reclamar (demanar compensació econòmica o la reparació d'un dany),
- denunciar (demanar la intervenció de l'Administració per evitar un perjudici general),
- fer una queixa (posar en coneixement de l'Administració un fet no documentat).
Qui ho pot demanar
Tots els consumidors (persones físiques o jurídiques que actuen fora d'un àmbit empresarial), domiciliats a la Garrotxa.
Com es fa
Hi ha diverses maneres de presentar les diferents sol·licituds:
Per reclamacions, queixes i denúncies per escrit:
- Fulls de reclamació/denúncia (que tenen tots els establiments de venda de productes i serveis).
- Accedint a l'enllaç de l'Oficina de Consum, formularis: https://www.garrotxa.cat/arees/consum/formularis-i-models/
Per a queixes i informació es pot fer servir el correu electrònic (consum@garrotxa.cat) i el telèfon (972 27 60 44).
Documents necessaris
- Cal que en els tràmits que es fan per escrit hi hagi el màxim d'informació del que es vol i de la documentació que acrediti a els fets que s'hi exposen.
- Les reclamacions han d'anar acompanyades de la reclamació previa feta a l'empresa.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Termini
Màxim tres mesos.
Formes de tramitació
Per a queixes i informació es pot fer servir el correu electrònic: consum@garrotxa.cat
Avinguda Onze de setembre, 22
Olot