Descripció
És la sol·licitud de modificació de la inscripció del Padró municipal d’habitants per canvi de domicili dins el mateix municipi d’Olot. Per tant, és un tràmit adreçat a aquelles persones que ja estan empadronades al municipi però traslladen la seva residència a una altra adreça de la ciutat.
Si la persona resideix en més d’un habitatge de la ciutat, s’haurà d’empadronar en aquell on hi viu més temps a l’any.
Observacions:
S’acceptaran documents caducats amb sol·licitud de renovació que no faci més de 6 mesos de la data de presentació o amb cita prèvia per a la renovació o expedició de nou document. Si s’aporta resolució administrativa d’autorització de la renovació aquesta haurà de ser vigent en el moment de presentar la sol·licitud d’alta al padró municipal d’habitants.
Si existeixen indicis que facin dubtar que el ciutadà o la ciutadana estableixi la seva residència en el municipi, o d’alguna de les dades declarades, abans de validar l’alta, o la modificació de dades al Padró, l’Ajuntament, una vegada presentada la corresponent sol·licitud per part de la persona interessada, ordenarà els actes de tràmit necessaris per a comprovar la veracitat de les dades que consten a la sol·licitud, dictant la corresponent resolució.
Qui ho pot demanar
Com es fa
Documents necessaris
Els documents han de ser originals i vigents.
Els documents a presentar han d’estar escrits en català o castellà. En cas contrari, caldrà aportar també la traducció oficial del document (traductor jurat o pel consolat del país emissor) en català o castellà.
Per tal de conèixer quins són els documents necessaris, cal consultar l’apartat de “Documentació adjunta”:
Els impresos que s’aportin hauran de ser originals i degudament complimentats i signats.
Els teniu disponibles a l’apartat “Documentació adjunta”
La informació facilitada en aquest apartat, fins i tot la que consta a l’apartat de “Documentació adjunta”, és de caràcter orientatiu. L’Ajuntament d’Olot es reserva el dret d’exigir la documentació que consideri oportuna per tal d’acreditar la veracitat de les dades.
Aquells supòsits que no s’han tingut en compte aquí, us recomanem que consulteu prèviament la documentació requerida a l’Oficina d’atenció al ciutadà.
Quan es pot demanar
Legislació:
Tràmits relacionats
Import
Termini
Presencial
On es fa