INCIDÈNCIES I SOL·LICITUDS RELACIONADES AMB ELS CONTENIDORS
Medi Ambient, Activitats i Salut Pública > Residus
Descripció
Sol·licitud d’un ciutadà o empresa en relació amb temes de contenidors d’escombraries:
- Sol·licitud de canvi de lloc de contenidors de la via pública existents.
- Sol·licitud per a la instal·lació de nous contenidors a la via pública.
- Sol·licituds del servei municipal de recollida d’empreses amb contenidors d’ús privat.
Qui ho pot demanar
Qualsevol ciutadà d’Olot o empresa interessada.
Com es fa
Les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Els serveis tècnics respondran per escrit la instància una vegada fets els informes previs necessaris.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Termini
Depenent del tipus de sol·licitud i els informes que requereixi, hi pot haver terminis molt diferents.
Sempre, però, es respondrà per escrit a l’interessat.
Formes de tramitació
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Les persones físiques poden escollir també aquest mitjà de presentació.
Iniciar el tràmit:
Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".