RELACIÓ DE REBUTS PAGATS
Hisenda > Recaptació
Descripció
Sol·licitud d'una relació dels rebuts que s'han pagat en un exercici i/o concepte determinat.
Qui ho pot demanar
El subjecte passiu a nom de qui va el rebut.
Qui hi tingui un interès legítim (altres titulars del bé del qual se sol·licita el certificat, compradors per contracte privat d'aquest bé ...).
El representant legal.
Un tercer.
Com es fa
Les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o treure la relació des de la CARPETA CIUTADANA.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica o accedint a la CARPETA CIUTADANA amb certificat digital de persona juridica.
Documents necessaris
En cas de fer-se a l'OAC:
- Si qui ho demana és el mateix subjecte passiu: NIF
- Si és un tercer amb un interès legítim: justificació d'aquest interès (contracte privat de compra-venda, escriptures...)
- Si és el representant legal: document acreditatiu d'aquesta representació.
- Si és un tercer que no acompleixi cap de les anteriors condicions: autorització degudament firmada del titular del rebut.
Quan es pot demanar
En qualsevol moment.
Legislació:
Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.
Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament general de recaptació.
Formes de tramitació
Accés a la CARPETA CIUTADANA (cal disposar d'idCAT Mòbil o certificat digital).
Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".