10-CERTIFICACIÓ REFERENT A UNA ACTIVITAT (TITULARITAT, EXISTÈNCIA, LLICÈNCIA, ETC...)
Medi Ambient, Activitats i Salut Pública > Activitats
Descripció
Certificació que sol·licita una empresa i/o particular referent a una activitat determinada. Pot referir-se a l’existència (o no) d’una activitat, a la titularitat, a la llicència, etc.
Qui ho pot demanar
La persona física o jurídica titular d’una activitat o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Com es fa
Les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció al ciutadà de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
La sol·licitud es tramet al SIGMA (972 27 48 71), que serà l’encarregat de revisar la documentació presentada i, si s’escau, emetrà el certificat.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Import
Autoliquidació de taxes a l'Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’ajuntament d’Olot.
En el moment d’entrar la documentació l’OAC generarà la ràfega bancària.
Formes de tramitació
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Les persones físiques poden escollir també aquest mitjà de presentació.
Iniciar el tràmit:
Persones físiques. Cal demanar cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".