SUGGERIMENTS, QUEIXES I PROPOSTES
Les persones > Documentació diversa
Descripció
Sol·licitud que pot presentar el ciutadà per tal de fer arribar suggeriments, queixes i propostes al nostre ajuntament, referents a la ciutat i la seva gestió.
Les demandes i queixes sobre la conservació i manteniment de la via pública es fan a través de la Ciutat dels Detalls.
La resta es poden presentar amb la instància general o la instància electrònica.
Qui ho pot demanar
Qualsevol persona.
Com es fa
El ciutadà pot fer arribar la sol·licitud a l’Ajuntament a través de tres canals de comunicació:
- Presencialment, a l’OAC de l’Ajuntament d’Olot a través d’una instància general.
- Telefònicament, a través del telèfon 972 27 91 01.
- Telemàticament, mitjançant l'enllaç de Ciutat dels Detalls pel que fa a les demandes referents al manteniment i conservació de la via pública, la resta a través de la instància electrònica. Per tal d’utilitzar la instància electrònica cal disposar de certificat digital o DNI electrònic.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Tràmits previs
Disposar de certificat digital o DNI electrònic si es vol presentar telemàticament.
Formes de tramitació
Les sol·licituds referents al manteniment i conservació de la via pública es poden fer mitjançant l'enllaç de Ciutat dels Detalls.
La resta de demandes es fan a través de la instància electrònica.
Horari d'atenció
HORARI GENERAL DE L'OAC:
De dilluns a dijous, de 8:00h a 17:30h i els divendres de 8:00h a 14:30h.
HORARI ESPECIAL:
Els periodes de Nadal, Estiu, Setmana Santa (segons calendari escolar) i tardes prèvies a festius de dilluns a divendres de 8:00h a 14:30h.
A l’OAC de l’Ajuntament d’Olot mitjançant una instància general.