000-CONTROL PERIÒDIC
Medi Ambient, Activitats i Salut Pública > Activitats
Descripció
Sol·licitud de realització d’un control periòdic, d’acord amb l’Ordenança del règim general de comunicació prèvia i classificació d’activitats innòcues i controls municipals ambientals recreatius i en matèria de prevenció d’incendis (BOP 91 14/05/2014).
Qui ho pot demanar
La persona interessada, que ha d’aportar el DNI.
En cas de societats, mitjançant la còpia de l’escriptura de constitució.
Com es fa
Cada 6 anys a partir de la comunicació prèvia d’activitats o de la presentació del control inicial a l’Ajuntament les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Les sol.licituds son derivades al SIGMA (tel. 972 27 48 71) que és l'organisme encarregat de revisar la documentació presentada i realitzarà una visita de control per verificar el compliment de les condicions de la comunicació prèvia o de la llicència municipal.
Documents necessaris
Document administratiu DA-4.4
Quan es pot demanar
En el moment d’entrar la documentació a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà es generarà la ràfega bancària.
Legislació:
Decret 179/1995, de 13 de juny, reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
Ordenança del règim general de comunicació prèvia i classificació d’activitats innòcues i controls municipals ambientals recreatius i en matèria de prevenció d’incendis (BOP 91 14/05/2014).
Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
Tràmits previs
Aquesta informació té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius ni, per tant, pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Import
Autoliquidació de taxes.
En el moment d’entrar la documentació a l’Oficina d’Atenció Ciutadana generarà la ràfega bancària.
Formes de tramitació
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Les persones físiques poden escollir també aquest mitjà de presentació.
Iniciar el tràmit:
Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".