AUTORITZACIÓ O REVOCACIÓ DE REBRE LES NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES_tots els expedients
Documentació diversa > Documentació diversa
Descripció
El ciutadà autoritza o revoca ser notificat mitjançant notificació electrònica per tots els expedients de l'Ajuntament.
Qui ho pot demanar
Qualsevol persona física o jurídica.
Com es fa
A través de la pàgina de l'Ajuntament d'Olot: Tràmits On-line_Instàncies electròniques específiques (Autorització /revocació rebre notificació electrònica tots els exps.).
Les persones físiques també ho poden sol.licitar presencialment a l'OAC de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia.
Documents necessaris
Cal fer constar l'adreça de correu electrònic on es vol rebre l'avís de disposició de les notificacions electròniques i/o el telèfon mòbil.
Quan es pot demanar
En qualsevol moment.
Legislació:
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Formes de tramitació
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Iniciar el tràmit:
Cal demanar cita prèvia a https://citaprevia.olot.cat o directament des de l'enllaç de la part superior dreta de la pàgina "Demanar cita prèvia".