Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

AUTORITZACIÓ O REVOCACIÓ DE REBRE LES NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES_tots els expedients

Documentació diversa > Documentació diversa

Descripció

El ciutadà autoritza o revoca ser notificat mitjançant notificació electrònica per tots els expedients de l'Ajuntament.

Qui ho pot demanar

Qualsevol persona física o jurídica.

Com es fa

A través de la pàgina de l'Ajuntament d'Olot: Tràmits On-line_Instàncies electròniques específiques (Autorització /revocació rebre notificació electrònica tots els exps.).
Les persones físiques també ho poden sol.licitar presencialment a l'OAC de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia.

Documents necessaris

Cal fer constar l'adreça de correu electrònic on es vol rebre l'avís de disposició de les notificacions electròniques i/o el telèfon mòbil.

Quan es pot demanar

En qualsevol moment.

Legislació:

Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Import

Tràmit gratuït.

Formes de tramitació

Internet

Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Iniciar el tràmit:

Presencial

Cal demanar cita prèvia a https://citaprevia.olot.cat o directament des de l'enllaç de la part superior dreta de la pàgina "Demanar cita prèvia".

Enllaços relacionats

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 2 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat